مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات و تبلیغات اینترنتی
تبلیغات در جهان امروز و در عصر انفجار اطلاعات، در مراودات اقتصادی و فرهنگی جوامع از جایگاه علمی و تخصصی و مهمی برخوردار است. فرد فعال در عرصه تبلیغات با بهره گیری از علومی چون بازاریابی، مدیریت، روان شناسی، جامعه شناسی و نیز شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مخاطبان میتواند در عرصه رقابتها، بهترین و کارآمدترین شیوهها را به کار گیرد. امروزه نقش تبلیغات در توسعه پایدار کشورها غیر قابل انکار است. به طوری که هر گاه سخن از رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به میان میآید تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین شاخصها و ملزومات آن مورد توجه قرار میگیرد.
مشخصات فایل
نوع فایل: ورد آفیس
شرح ابعاد و مولفه های متغیر:
دارد
منبع:
دارد (فارسی و لاتین)
پیشینه: دارد
پرسشنامه: دارد
تعداد صفحات: ۷۰
گارانتی :
دارد
توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و مادسیج هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.
سرفصل های این پروژه شامل موارد زیر است:
فهرست مطالب
بازاریابی و تبلیغات
ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات
تبلیغات
اهمیت تبلیغات
تاریخچه شکل گیری تبلیغات
تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران
برنامه تبلیغاتی
اهداف تبلیغ
بودجهبندی تبلیغ
پیام تبلیغ
انتخاب رسانه
ارزیابی تبلیغ
رسانههای (ابزار) تبلیغاتی
تبلیغات اینترنتی
تبلیغات و اینترنت
اینترنت
اینترنت و آمیخته ترفیع
جایگاه اینترنت در تبلیغات
مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی
مزایای اینترنت
علل استفاده از تبلیغات اینترنتی
درآمدهای حاصل از تبلیغات اینترنتی
مزایای تبلیغات اینترنتی
معایب تبلیغات در اینترنت
روشهای تبلیغات اینترنتی
روشهای ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی
پرسشنامه استاندارد سنجش تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران
new folder_1640980425_54369_3969_1660.zip0.00 MB |