فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان دارای 20 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان
عمدهترین مشکل املایی دانشآموزان
:
31
الف. نارسانویسی
:
31
ب. ضعف در حافظهی دیداری
:
33
علل ضعف حافظهی دیداری
:
33
ج. ضعف در تمیز دیداری
34
د. حساسیت شنوایی
34
پایین بودن حساسیت شنوایی عامل اصلی این اختلال است. نمونهی این نوع اختلال
:
35
ه. عدم دقت و توجه
35
علل اشتباه نویسی در دندانه
:
35
اشکالات مربوط به تشدید
:
37
تعریف املا
:
38
الگوی برنامه درسی املا
:
41
مهمترین محاسن این الگو عبارت از
:
42
ولی به جهت هماهنگی مقدار متن املا در پایههای مختلف بدین شرح پیشنهاد میشود
:
44
معيارهاي ارزشيابي
47
...
مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان_1553769325_24096_3969_1961.zip0.02 MB |