خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری عملکرد صادراتی

مبانی نظری عملکرد صادراتی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری عملکرد صادراتی دارای 20 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


عملکرد صادراتی
1.2
عوامل موثر بر عملکرد صادراتی
2.2
اندازه گیری عملکرد صادراتی
3.2
استراتژی بازار - محصول
1.13.2 انتخاب بازار و عملکرد صادراتی
2.13.2 محصولات ارائه شده و عملکرد صادراتی
3.13.2 رقابت بر روی قیمت
4.13.2 شدت تبلیغات و عملکرد صادراتی
5.13.2 توزیع
6.13.2 اجرای استراتژی
7.13.2 ویژگی های سازمانی
8.13.2 تعهدات صادرات
9.13.2 ویژگی های محیطی
4.2
موانع صادرات
1- مشخص نبودن استانداردهای محصول در خارج :
2- کسب منابع مالی از مشتریان خارجی :
3- نداشتن نمایندگی های فعال در خارج از كشور :
حضور رقابتی پایدار
5.2
پیشینه تحقیق
1.15.2
تحقیقات داخلی
2.15.2 تحقیقات خارجی
منابع فارسی :

منابع انگلیسی :
عملکرد صادراتی
از دهه70 تاکنون، حجم عظیم متون تحقیقاتی راجعبه عوامل موثر بر روی عملکرد صادراتی بودهاست (
Sousa et al., 2008; Parhizkar et al., 2010
)
.
اکثریت مطالعات راجع به عملکرد صادراتی بر روی مجموعهای از متغیرهای کاملا متفاوت ازیکدیگر متمرکزمیباشند . بهرحال درحالیکه عملکرد صادراتی بطورگسترده موضوع تحقیقبودهاست ، یکی از ساختهای در حیطه بازاریابی بینالمللیست که بسیار کم فهمیدهشدهاست
. (
Katsikeas et al., 2000
)

اغلب محققین برروی روابط بین عمکرد و عوامل سازمانی و محیطی متمرکز هستند و کمتر راجع به ارتباط عملکرد و به ویژه اهمیت اجرای استراتژی تاکید دارند. درحالیکه اغلب تحقیقات انجام شده که در ایالات متحده و اروپا توسط محققین صورت پذیرفته درآنها بر روی عملکرد صادراتی تمرکز داشته وکارهای محدودی درکشور های درحال توسعه به ویژه درکشور های حوزه خاورمیانه صورت پذیرفته است
.(
Matanda & Freeman

...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری عملکرد صادراتی_1553764495_24073_3969_1778.zip0.06 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت