فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری عملکرد صادراتی دارای 20 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
عملکرد صادراتی
1.2
عوامل موثر بر عملکرد صادراتی
2.2
اندازه گیری عملکرد صادراتی
3.2
استراتژی بازار - محصول
1.13.2 انتخاب بازار و عملکرد صادراتی
2.13.2 محصولات ارائه شده و عملکرد صادراتی
3.13.2 رقابت بر روی قیمت
4.13.2 شدت تبلیغات و عملکرد صادراتی
5.13.2 توزیع
6.13.2 اجرای استراتژی
7.13.2 ویژگی های سازمانی
8.13.2 تعهدات صادرات
9.13.2 ویژگی های محیطی
4.2
موانع صادرات
1- مشخص نبودن استانداردهای محصول در خارج :
2- کسب منابع مالی از مشتریان خارجی :
3- نداشتن نمایندگی های فعال در خارج از كشور :
حضور رقابتی پایدار
5.2
پیشینه تحقیق
1.15.2
تحقیقات داخلی
2.15.2 تحقیقات خارجی
منابع فارسی :
منابع انگلیسی :
عملکرد صادراتی
از دهه70 تاکنون، حجم عظیم متون تحقیقاتی راجعبه عوامل موثر بر روی عملکرد صادراتی بودهاست (
Sousa et al., 2008; Parhizkar et al., 2010
)
.
اکثریت مطالعات راجع به عملکرد صادراتی بر روی مجموعهای از متغیرهای کاملا متفاوت ازیکدیگر متمرکزمیباشند . بهرحال درحالیکه عملکرد صادراتی بطورگسترده موضوع تحقیقبودهاست ، یکی از ساختهای در حیطه بازاریابی بینالمللیست که بسیار کم فهمیدهشدهاست
. (
Katsikeas et al., 2000
)
اغلب محققین برروی روابط بین عمکرد و عوامل سازمانی و محیطی متمرکز هستند و کمتر راجع به ارتباط عملکرد و به ویژه اهمیت اجرای استراتژی تاکید دارند. درحالیکه اغلب تحقیقات انجام شده که در ایالات متحده و اروپا توسط محققین صورت پذیرفته درآنها بر روی عملکرد صادراتی تمرکز داشته وکارهای محدودی درکشور های درحال توسعه به ویژه درکشور های حوزه خاورمیانه صورت پذیرفته است
.(
Matanda & Freeman
...
مبانی نظری عملکرد صادراتی_1553764495_24073_3969_1778.zip0.06 MB |