خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
تحقیق مبانی نظری  وپیشینه تحقیق سلامت روان وایمان با شادکامی
تحقیق مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان وایمان با شادکامی
قیمت : 15,000 تومان
مبانب نظری وپیشینه تحقیق بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها
مبانب نظری وپیشینه تحقیق بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها
قیمت : 15,000 تومان
مبانی  نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجان کودکان عادی وخیابانی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجان کودکان عادی وخیابانی
قیمت : 14,000 تومان
مبانی نظر وپیشینه تحقیق تنیدگی حرفه ای وارتباطی ورضایت شغلی
مبانی نظر وپیشینه تحقیق تنیدگی حرفه ای وارتباطی ورضایت شغلی
قیمت : 14,000 تومان

پیشینه ومبانی نظری تحقیق روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري

پیشینه ومبانی نظری تحقیق روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري دارای 27 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري مورد بررسي قرار مي‌گيرد و در ادامة آن مفهوم چندرسانه‌اي، يادگيري الکترونيک، درس‌افزار و ويژگي‌هاي آن تشريح مي‌شود و هم‌چنين چرايي آموزش رياضي بررسي مي‌شود.
2-2. تعريف واژه‌ها:
2-2-1. روش تدريس:
عبارت است از راه منظم، با قاعده و منطقي براي ارائه درس

و در واقع برنامه‌اي مدوّن و از پيش تعيين شده براي رسيدن به اهداف مورد نظر معلم که بر اساس آن هدف‌هاي کوتاه مدت و بلند مدت، محقق مي‌گردد. اصطلاح تدريس، اگر چه در متون علوم تربيتي مفهومي آشنا به نظر مي‌رسد، اكثر

معلمان و مجريان برنامه‌هاي درسي با معني و ماهيّت درست آن آشنايي دارند. برداشت‌هاي

مختلف معلمان از مفهوم تدريس مي‌تواند در نگرش آنان نسبت به دانش‌آموزان و نحوه‌ي

كار كردن با آنها تأثيرمثبت يا منفي بر جاي گذارد. برداشت چندگانه از مفهوم تدريس

مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد؛ از مهمترين آنها ضعف دانش پايه و اختلاف در

ترجمه و برداشت نادرست معلمان از ديدگاه‌هاي مختلف تربيتي است. گاهي آشفتگي و اغتشاش

در درك مفاهيم تربيتي به حدي است كه بسياري از كارشناسان، معلمان و دانشجويان اين

رشته مفاهيمي چون پرورش، آموزش، تدريس و حرفه آموزي را يكي تصور مي‌كنند و به جاي

هم به كار مي‌برند. اين مفاهيم اگر چه ممكن است در برخي جهات وجوه مشترك و در هم

تنيده داشته باشند، اصولاً مفاهيم مستقلي هستند و معناي خاص خود را دارند
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه ومبانی نظری تحقیق روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري_1528401587_11572_3969_1335.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 14,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت