فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق روش تدريس، ويژگيهاي تدريس، روشهاي نوين ياددهي و يادگيري دارای 27 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
روش تدريس، ويژگيهاي تدريس، روشهاي نوين ياددهي و يادگيري مورد بررسي قرار ميگيرد و در ادامة آن مفهوم چندرسانهاي، يادگيري الکترونيک، درسافزار و ويژگيهاي آن تشريح ميشود و همچنين چرايي آموزش رياضي بررسي ميشود.
2-2. تعريف واژهها:
2-2-1. روش تدريس:
عبارت است از راه منظم، با قاعده و منطقي براي ارائه درس
و در واقع برنامهاي مدوّن و از پيش تعيين شده براي رسيدن به اهداف مورد نظر معلم که بر اساس آن هدفهاي کوتاه مدت و بلند مدت، محقق ميگردد. اصطلاح تدريس، اگر چه در متون علوم تربيتي مفهومي آشنا به نظر ميرسد، اكثر
معلمان و مجريان برنامههاي درسي با معني و ماهيّت درست آن آشنايي دارند. برداشتهاي
مختلف معلمان از مفهوم تدريس ميتواند در نگرش آنان نسبت به دانشآموزان و نحوهي
كار كردن با آنها تأثيرمثبت يا منفي بر جاي گذارد. برداشت چندگانه از مفهوم تدريس
ميتواند دلايل مختلفي داشته باشد؛ از مهمترين آنها ضعف دانش پايه و اختلاف در
ترجمه و برداشت نادرست معلمان از ديدگاههاي مختلف تربيتي است. گاهي آشفتگي و اغتشاش
در درك مفاهيم تربيتي به حدي است كه بسياري از كارشناسان، معلمان و دانشجويان اين
رشته مفاهيمي چون پرورش، آموزش، تدريس و حرفه آموزي را يكي تصور ميكنند و به جاي
هم به كار ميبرند. اين مفاهيم اگر چه ممكن است در برخي جهات وجوه مشترك و در هم
تنيده داشته باشند، اصولاً مفاهيم مستقلي هستند و معناي خاص خود را دارند
...
پیشینه ومبانی نظری تحقیق روش تدريس، ويژگيهاي تدريس، روشهاي نوين ياددهي و يادگيري_1528401587_11572_3969_1335.zip0.00 MB |