مبانی نظری وپیشینه تحقیق انگیزش در یادگیری
انگیزش به تمایل شخص در دنبال کردن هدف یا انجام تکلیف اشاره دارد و از آنجا که انگیزش از وقایع خارجی تأثیر میپذیرد، انگیزش بر یادگیری و عملکرد اثر میگذارد، طراحان آموزشی معمولاً به این میپردازند که چگونه فراگیران را برانگیزانند. انگیزش و به کارگیری آن در طراحی محیطهای آموزشی و یادگیری در سالهای اخیر به شکل تصاعدی افزایش داشته است.
مشخصات فایل
نوع فایل: ورد آفیس
شرح ابعاد و مولفه های متغیر:
دارد
منبع:
دارد (فارسی و لاتین)
پیشینه: دارد
پرسشنامه: دارد
تعداد صفحات: ۳۱
گارانتی :
دارد
توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و مادسیج هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.
سرفصل های این پروژه شامل موارد زیر است:
فهرست مطالب
انگیزش در یادگیری
نظریههای انگیزشی مورد استفاده در مدل ARCS کلر
نظریه انتظار
نظریه تقویت
نظریه ارزشیابی شناختی
الگوهای انگیرشی
الگوی زمان – پیوستار
الگوی فرا انگیزش
الگوی طراحی انگیزشی ARCS
محدودیتهای طراحی انگیزشی
پیشینه پژوهش
منابع
پرسشنامه انگیزشی مواد آموزشی (IMMS)
new folder_1641116199_54408_3969_1795.zip0.00 MB |