توضیحات:دانلود تحقیق با موضوع آموزش کارآفرینی فارغ التحصیلان،
در قالب word و در 44 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن:در سال 1990 میلادی تحقیق در خصوص آموزش کارآفرینی همچون یک رشته جدید مورد توجه قرار گرفت و مواردی همچون توسعه روشهای تحقیق برای سنجش اثربخشی آموزش کارآفرینی ، محتوا و روشهای آموزش کارآفرینی ، قابلیت افرادی که در زمینه آموزش کارآفرینی، آموزش می بینند، قبول آموزش کارآفرینی در دانشگاه ها و نه درفعالیتها، وجود و توسعه یک چارچوب علمی مشترک در زمینه کارآفرینی، اثربخشی دیگر شیوه های آموزشی و نیازهای آموزشی کارآفرین تعلیم یافته در طول چرخه عمر شرکت، مورد توجه قرار گرفت (تقی پور، 1384).
به طور کلی چهاردسته اصلی از دوره های آموزشی کارآفرینی شکل گرفت که این دوره ها عبارتند از:
دسته اول : برنامه هایی برای آگاهی و جهت گیری به سوی کارآفرینی است . هدف از این دوره ها، افزایش آگاهی ، درک و بینش نسبت به کارآفرینی به عنوان یک انتخاب شغلی برای افراد از تمامی اقشار اجتماعی است . اینگونه برنامه ها در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تدریس می شود تا انگیزه و تمایل دانش آموزان و دانشجویان برای کارآفرین شدن افزایش یابد. گروههای نژادی، غیر شاغلان، مخترعان، دانشمندان، کارکنان دولت و بازنشستگان ارتشی و گروههای مختلف، می توانند تحت پوشش این دوره قرارگیرند (خالدی و آگهی، 1388).
و . . . .
فهرست مطالب: مقدمه
مفهوم و اهمیت کارآفرینی
تب کارآفرینی :
کارآفرینی چیست ؟
روند تکاملی مفهوم کارآفرینی و ارائه تعاریف گوناگون از مفهوم کارآفرینی :
دولت و بهبود فضای کارآفرینی
- اشتغال و بهرهوری نیروی انسانی
آسیب شناسی فضای کارآفرینی ایران
اهمیت و ضرورت آموزش کارآفرینی
ضرورت كار آفريني برای فارغ التحصیلان دانشگاهی
آموزش های مناسب و کارآفرینی
فضا و امکانات و کارآفرینی
ویژگی های شخصیتی و کارآفرینی
کارآفرینی برای فارغ التحصیلان
منابع
ادبیات نظری تحقیق آموزش کارآفرینی فارغ التحصیلان_1639948192_53979_3969_1695.zip0.05 MB |