مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات دهان به دهان
ارتباطات دهان به دهان نوعی ترویج رایگان چه شفاهی چه مکتوب است که در آن مشتریانی که از کسبوکار، محصول، خدمات، یا رویدادی راضی بودهاند، از رضایتمندیشان به دیگران میگویند. تبلیغ دهان به دهان یکی از موثقترین شیوههای تبلیغ است، زیرا افرادی که از تبلیغ آن شی نفع شخصی نمیبرند، با هر بار توصیه کالا یا خدماتی، از اعتبار خودشان مایه میگذارند
مشخصات فایل
کد محصول: ۶۵۸۸
نوع فایل: ورد آفیس
شرح ابعاد و مولفه های متغیر:
دارد
منبع:
دارد (فارسی و لاتین)
پیشینه: دارد
پرسشنامه : دارد
تعداد صفحات: ۳۴
گارانتی :
دارد
توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و مادسیج هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.
سرفصل های این پروژه شامل موارد زیر است:
فهرست مطالب
تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان
انواع ارتباطات
اهمیت ارتباطات دهان به دهان
انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان
روشهای بهبود ارتباطات دهان به دهان
عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار آن
پیشینه مطالعاتی در داخل کشور
منابع
پرسشنامه استاندارد ارتباط دهان به دهان پاراسورامان ۱۹۹۵
2_1639819065_53920_3969_1735.zip0.00 MB |