خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری و سیستم شناسایی RFID (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری و سیستم شناسایی RFID  (فصل دوم)

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری و سیستم شناسایی RFID (فصل دوم) دارای 61 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فصل دوم

تاریخچه و ادبیات موضوعی پژوهش
10
2-1- مقدمه
11
2-2-شناسایی از طریق امواج رادیویی : بررسی ادبیات موضوع و تاریخچه
11
2-3- سیستم
های شناسایی
14
2-3-1- سیستم
های شناسایی مبتنی بر
RFID
16
2-4-مقایسه سیستم
های شناسایی مبتنی بر بارکد و سیستم
های شناسایی مبتنی بر
RFID
17
2-5-اجزای اصلی سیستم
های مبتنی بر
RFID

و نحوه عملکرد آن
19
2-5-1- تگ یا برچسب یا شناسه
19
2-5-1-1- فرکانس
های تگ
20
2-5-1-2- اشکال تگهای
RFID
23
2-5-1-3- دسته
بندی تگهای
RFID
24
2-5-2- داده
خوان یا برچسب یا قرائت
گر
26
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری و سیستم شناسایی rfid (فصل دوم)_1553771388_24176_3969_1541.zip0.21 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت