خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم)

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم) دارای 50 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


2-3-1. تاریخچه .........................................................................................................
28
2-3-2. اتوماسیون اداری :یافتن تعریفی مشخص
...........................................................29
2-3-3. اتوماسیون اداری (خودکاری اداری) ......................................................................
30
2-3-4. گردش مکاتبات اداری...............................................................................
31
2-3-5. معایب و مشکلات نظام اداری غیر مکانیزه(مکاتبات اداری) ..........................................
32
2-3-6. دلایل استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ....................................................
33
2-3-7. دلایل عدم استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری ........................................................
33
2-3-8. مزایای استفاده از اتوماسیون اداری
..............................................................................33
2-3-8-1. با توجه به وجه مالی و جریان نقدینگی ..........................................................................
33
2-3-8-1-1. مزایای مستقیم
......................................................................................................34
2-3-8-1-2. مزایای غیر مستقیم
..............................................................34
2
-3-8-2. در مقایسه با مشکلات گردش کار دستی
.........................................................34
2-3-9. مشکلات استفاده از اتوماسیون اداری...................................................................
36
2-3-10. استفاده کنندگان از سیستم اتوماسیون..........................................................
37
2-3-10-1. مدیران
.............................................................................................................37
2-3-10-2. کارمندان.................................................................................................
37
2-3-10-3. مشتریان ...................................................................................................................
37
2-3-10-4. کارمندان بایگانی و دبیرخانه...................................................................................
37
2-3-10-5. بشریت

..............................................................................................38
2-3-11. ارگونومی در مکانیزاسیون اداری: ..................................................................................
38
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم اتوماسیون اداری (فصل دوم)_1553771292_24172_3969_1465.zip0.34 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت