فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه دارای 56 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
بخش اول : بازاریابی
17
2-1)مقدمه
18
2-2) تعریف بازاریابی
18
2-3) مدیریت بازاریابی
19
2-4) فلسفه های بازاریابی
20
2-4-1) دیدگاه مبتنی بر تولید
20
2-4-2) دیدگاه مبتنی بر محصول
21
2-4-4) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی
22
2-4-5) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی اجتماعی (حفظ محیط زیست )
24
2-5) ابعاد گوناگون بازاریابی
24
2-5-1) بازارگرایی
24
2-5-2) بازارشناسی
25
2-5-3) بازاریابی
25
2-5-4) بازارسازی
25
2-5-5) بازار گردی
25
2-5-6) بازارسنجی
25
2-5-7) بازارداری
26
2-5-8) بازار گرمی
26
2-5-9) بازارگردانی
26
2-6) دلایل مطرح شدن و پیشرفت بازاریابی
26
2-6-1) افزایش تولیدات
26
...
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه_1553770274_24134_3969_1641.zip0.48 MB |