خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن دارای 89 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::



2-1مقدمه
..................................................................................................
........
............... 20
2-2 بخش اول : مدیریت تعارض .....................................................................
........
................ 21
2-2-1 تعریف تعارض ............................................................................
........
................ 21
2-2-2 ضرورت وجود تعارض ....................................................................
........
............... 23
2-2-3 سیر تکاملی اندیشه تعارض ...............................................................
........
.............. 25
2-2-3-1 نظریه سنتی تعارض .............................................................
........
.............. 25
2-2-3-2 نظریه روابط انسانی ............................................................
.
.
.......
............... 25
2-2-3-3 نظریه تعاملی .....................................................................
........
............... 25
2-2-4 مقایسه نگرش ها نسبت به تعارض .......................................................
........
................ 27
2-2-5 ماهیت تعارض ...............................................................................
........
................. 28
2-2-6 زیان های ناشی از تعارض ................................................................
.........
.................29
2-2-6-1 هدر رفتن وقت و انرژی سازمان .............................................
........
................. 29
2-2-6-2 قضاوت نادرست .................................................................
........
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن_1553770021_24125_3969_1044.zip0.53 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت