فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی دارای 72 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
................................ ................................ ................................ ................ - 9 1 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
................................ ................................ ........ - - -9 1 9 چرا مدیریت سود انجام می شود؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
................................ ........................... - - -9 1 3 هدف از حسابداری بر مبنای تعهدی چیست؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
................................ ................................ ......................... - - -9 1 4 تعریف مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
................................ ................................ ........................... - - -9 1 5 انواع مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
................................ ................................ ............ - - -9 1 6 مدیریت سود و انگیزه های آن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
................................ ................................ . - - -9 1 7 روش ها یا ابزارهای هموارسازی سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
................................ ............................... - - -9 1 8 قربانیان مدیریت سود، چه کسانی هستند؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
................................ ............... - - -9 1 2 تأثیر هموارسازی سود بر سود هر سهم و بازار سهام . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
................................ ......................... - - -9 1 19 نوع مؤسسه حسابرسی کننده و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
................................ ................................ ... - - -9 1 11 عدم تقارن اطلاعاتی و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
................................ ................................ ............................ - - -9 1 19 حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
................................ ................................ .................. - - -9 1 13 تعریف حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
فهرست مطالب
عنوان صفحه
ط
................................ ................................ ........... - - -9 1 14 دلایل اهمیت حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
................................ ................................ ................... - - -9 1 15 اهداف حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
................................ ................................ .............. - - -9 1 16 طبقه بندی حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
................................ ................................ ..... - - -9 1 17 بازیگران عرصه حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
................................ ................................ .......................... - - - -9 1 17 1 هیلت مدیره ها . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
................................ ................................ ..... - - - -9 1 17 9 مدیرعامل و تیم اجرایی شرکت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
................................ ................................ ............................... - - - -9 1 17 3 سهامداران . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
................................ ................................ ... - - - -9 1 17 4 مشتریان داخلی و خارجی شرکت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
................................ .. - - - -9 1 17 5 قانون گذاران و سایر نهادهای مرتبط با کسب و کار شرکت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
................................ ................................ ......... - - -9 1 18 روند تغییرات نقش هیلت مدیره . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
................................ ..................... - - -9 1 12 تفایک وظایف رییر هیلت مدیره و مدیرعامل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
................................ ..... - - -9 1 99 نقش مدیران غیر موظف )غیر اجرایی( در حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
................................ .................... - - - -9 سهامداران نهادی کوتاه مدت و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38 1 91 1
................................ ........................ - - - -9 1 91 9 سهامداران نهادی بلندمدت و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
................................ ......... - - -9 1 99 حاکمیت شرکتی، گزارشگری مالی و پاداش های مدیران . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
................................ ................................ .. - - -9 1 93 دلایل نیاز به قوانین حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
................................ ................................ ..... - - -9 1 94 مالایت پراکنده و حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
................................ ................. - - -9 1 95 شناخت نقش حسابرسی در فرایند حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
................................ ............................ - - -9 1 96 نقش حرفه حسابداری در حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
................................ .................. - - -9 1 97 کنترل حسابداری ساختگی توسط حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
................................ ................................ ..... - - -9 1 98 حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
................................ .............................. - - -9 1 92 عدم تقارن اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
................................ .............. - - -9 1 39 رابطه بین ویژگی های حاکمیت شرکتی و سطح افشا . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
.......................... - - -9 1 31 اقتصاد سیاسی حاکمیت شرکتی بانک ها درکشورهای درحال توسعه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
................................ ................................ ................ - - -9 1 39 حاکمیت شرکتی و مالیات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
................................ ................................ ..... - - -9 1 33 گزارش حسابرسی و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
فهرست مطالب
...
مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی_1553764182_24056_3969_1425.zip0.15 MB |