فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری رضایت مندی مشتری دارای 31 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
رضایت مندی مشتری
نمودار 2-1) چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشتری
نمودار 2-2) پیوند بین کارکنان، مشتریان و استراتژی در سازمان
نمودار 2-3) چرخه خدمت مطلوب به مشتری
2-2-1) تعریف رضایت مشتری :
2-2-2) روش های جذب مشتری:
2-2-3) مراحل ارائه خدمات مطلوب برای جذب مشتری :
الف) درک انتظارات مشتری :
ب) تعریف اهداف خدمت :
ج) ارائه خدمات در کلیه سطوح سازمان :
د) ایجاد انتظارات مطلوب در مشتریان :
ه) ایجاد ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات :
و) پرورش کارکنان :
2-2-4) اندازه گیری رضایت مشتری :
نمودار 2-4) دیاگرام سنجش رضایت مشتریان
2-2-5) شاخص های رضایت مشتری:
2-2-5-1 شاخص رضايت مشتري سوئدي (
SCSB
):
2-2-5-2 شاخص رضایت مشتری آمریکایی(
ACSI
):
2-2-5-3. شاخص رضایت مشتری اروپایی(
ECSI
)
2-2-5-4 سایر شاخص های ملی رضایت مشتری:
پیشینه تحقیق
الف) مطالعات خارجی:
ب) مطالعات داخلی:
منابع
رضایت مندی مشتری :
یکی از عوامل مهم محیطی، مشتریان یک سازمان است. صاحب نظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را مهم ترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند (عالی،1381، ص 68).
همچنین، فروش خدمات به مراتب مشکل تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح ترین دلیل این امر، ملموس و قابل رویت بودن کالاهاست، در حالی که خرید خدمت بطور کلی دارای ماهیت دیگری است. خدمات مبتنی بر تعهداتی است که در آینده تحقق پیدا می کند و به همین دلیل اعتماد و وفاداری بطور چشمگیری در این فرایند دخالت دارد. بدین ترتیب توان سازمان ها را در شکل گیری وفاداری
Loyalty
*
مشتریان نباید کم تر از رقابت فنی و تکنیکی دانست. با این حال نمی توان رقابت را نادیده گرفت، مگر این که برای سازمان فرصتی بدست آورده باشید.
در این زمینه، یک چرخه مجازی به صورت نمودار 2-1 در زیر طراحی شده است که ارتباط بین سازمان، مشتری و نیز بهبود مستمر را نشان می دهند:
نمودار 2-1) چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشتری
(صفاری نژاد، رحیمی،1387، ص 37)
نکته حائز اهمیت دیگری که در این زمینه وجود دارد، پیوند میان سیستم، استراتژی، کارکنان و مشتری است (نمودار 2-2). در این زمینه سازمان ها باید در جهت خدمت رسانی به مشتریان، اهداف کوتاه و بلند مدت خود را مشخص ساخته و از طریق استاندارد سازی فعالیت های مورد نظر، کیفیت خدمات را به موازات استراتژی های کلی در برنامه های سازمان تعیین نمایند (صفاری نژاد، رحیمی،1387، ص 32-38).
نمودار 2-2) پیوند بین کارکنان، مشتریان و استراتژی در سازمان
(صفاری نژاد، رحیمی،1387، ص 38)
...
مبانی نظری رضایت مندی مشتری_1553763830_24038_3969_1434.zip0.27 MB |