خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی دارای 53 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


2-3 رفتار شهروندی سازمانی................................................................................................45
2-3-1 تعریف شهروندی..................................................................................................................50
2-3-2 دیدگاه های نظریه پردازان درباره مفهوم رفتار شهروندی سازمانی............................51
2-3-2-1 دیدگاه چستر بارنارد در رفتار شهروندی سازمانی...............................51
2-3-2-2 دیدگاه کاتز و کاهن در رفتار شهروندی سازمانی....................................51
2-3-2-3 دیدگاه اسمیت.........................................................................................52
2-3-2-4 دیدگاه گراهام......................................................................................................53
2-3-2-5 دیدگاه کوپمن................................................................................................................54
2-3-2-6 دیدگاه پودساکف و همکاران............................................................................................55
2-3-2-7 دیدگاه اسپکتور و فوکس...............................................................................55
2-3-3 رفتار شهروندی سازمانی و همبسته های آن در سازمان...........................................56
2-3-3-1 رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی..............................................................56
2-3-3-2 نقش عدالت سازمانی در بروز رفتار شهروندی سازمانی................................57
2-3-3-3 فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی...................................................................57
2-3-3-4 ویژگی های شغلی و رفتار شهروندی سازمانی............................................57
2-3-3-5 جنسیت و رفتار شهروندی سازمانی...................................................................................58
2-3-3-6 سن و رفتار شهروندی سازمانی.........................................................................58
2-3-3-7 تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی............................................58
2-3-3-8 سبک رهبری و رفتار شهروندی سازمانی............................................................................60
2-3-3-9 رابطه ارتباط فرافردی و رفتار شهروندی سازمانی............................................60
2-3-3-10 دینداری و رفتار شهروندی سازمانی................................................................61
2-3-3-11 ارتباط عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی.......................................................................61
2-3-3-12 رابطه
ی سلامت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی............................................62
2-3-3-13 نقش رهبری تحولی در رفتار شهروندی سازمانی..............................................62
2-3-3-14 رابطه رفتار شهروندی سازمانی و توانمند سازی کارکنان..........................................64
2-3-3-15 دینداری و تعهد سازمانی....................................................................................64
2-3-4 دو رویکرد اصلی رفتار شهروندی سازمانی.......................................................64
2-3-4-1 رفتار شهروندی سازمانی در قالب تمایز بین رفتارهایی در نقش و فرانقش....................64
2-3-4-2 تمام رفتارهای مثبت در داخل سازمان......................................................................65
2-3-5 ابعاد رفتار شهروندی سازمانی..................................................................................................65
2-3-5-1 ابعاد جهانی رفتار شهروندی سازمانی.............................................................65
2-3-5-2 ابعاد محلی رفتار شهروندی سازمانی............................................................................65
2-3-6 عوامل تاثیرگذار بر رفتار شهروندی سازمانی.............................................................66
2-3-7 مولفه های رفتار شهروندی سازمانی............................................................................. 68
2-3-7-1 آداب اجتماعی.............................................................................................69
2-3-7-2 وجدان کاری..................................................................................................69
2-3-7-3 نوع دوستی............................................................................................69
2-3-7-4 جوانمردی....................................................................................................70
2-3-7-5 نزاکت (احترام و تکریم)........................................................................................70
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی_1553760717_23907_3969_1846.zip0.09 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت