خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

پیشینه ومبانی نظری تحقیق كانال‌هاي توزيع

پیشینه ومبانی نظری تحقیق كانال‌هاي توزيع

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق كانال‌هاي توزيع دارای 33 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مباني نظري پژوهش

كانال‌هاي توزيع
فهرست مطالب:
2-1-1- تعريف توزيع و كانالهاي توزيع
شکل 2-1- روابط بين اجزاي کانال توزيع، منبع: ليندگرين: 2011، صفحه 101
2-1-2- اهميت و کارکردهاي كانال‌هاي توزيع
2-1-3- الزامات و نيازمندي‌هاي كانال توزيع
2-1-4- انواع کانال‌هاي توزيع
2-1-5- ساختار كانال توزيع محصولات مصرفي
2-1-6- ساختار كانال توزيع محصولات صنعتي
2-1-7- طراحي کانال توزيع
2-1-8- مراحل طراحي کانال‌هاي توزيع
2-1-9- سازمان کانال توزيع
الف- سيستم‌هاي بازاريابي افقي
ب- سيستم‌هاي بازاريابي چند کاناله
ج- سيستم‌هاي بازاريابي عمودي
2-1-10- شبکه‌هاي توزيع عمده‌فروشي
2-1-11- توزيع کالا از طريق شبکه شرکتهاي پخش
2-1-12- شبکه هاي توزيع مستقل
2-1-13- جريانهاي شبكه توزيع
2-1-14- انتخاب کانال توزيع با استفاده از تحليل پوششي داده‌ها
2-1-15- تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه
مروري بر مطالعات انجام شده
2-2-1- مطالعات انجام شده داخلي
2-2-2- مطالعات انجام شده خارجي
فهرست منابع
توزيع

Distribution/Place
يکي از مهمترين عناصر آميخته بازاريابي

Marketing mix
است که مديريت در اين زمينه با مشکل‌ترين مرحله تصميم‌گيري مواجه مي‌شود. زيرا کانال‌هاي منتخب مي‌توانند بر ساير تصميمات مربوط به بازاريابي اثر بگذارند. دليل ديگري که براي اهميت تصميمات پيرامون کانال توزيع مي‌توان ارائه کرد اين است که شرکت پس از اتخاذ تصميم بايد براي مدت طولاني به آن پايبند و متعهد بماند. چراكه چندين سال طول مي‌كشد يك سيستم توزيع بطور مطلوب مستقر شود و به آساني قابل تغيير نيست. (کاتلر، 1388 : 446)
يكي از مهمترين چالشهاي مديران بازاريابي و توليدكنندگان، انتقال كالاهاي توليدي خود به بازارهاي هدف است. بر اين اساس تصميم‌گيري در خصوص شيوه انتقال كالا به محل خريد يا مصرف، از جمله تصميمات مهمي است كه مدير بازاريابي با آن مواجه است. (بختائي و گلچين‌فر، 1385 : 23) شبكه

توزيع

Distribution channel

بخشي

...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه ومبانی نظری تحقیق كانال‌هاي توزيع_1553671404_23821_3969_1485.zip0.10 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت