خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

پیشینه ومبانی نظری تحقیق سرمایه سازمانی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق سرمایه سازمانی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق سرمایه سازمانی دارای 22 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


سرمایه سازمانی
- Organizational Capital
مقدمه
در محیط نامطمئن امروز، شرکت
ها باید برای رویارویی با رقابت جهانی وخواسته
ی به سرعت در حال تکامل مشتری، راه
حل
های مستمر را توسعه دهند. در چنین زمینه
ای، به احتمال زیاد دانش به جای منابع سنتی نظیر دارایی
های ثابت و یا فیزیکی یک منبع مهم برای دستیابی به مزیت رقابتی است. این استدلال قویاً اهمیت سرمایه
گذاری در دارایی
های به سختی تقلیدپذیر نظیر بازارگرایی، یادگیری سازمانی، وفاداری مشتری یا موقعیت نسبی در کانال توزیع را نشان می
دهد(کویین، آندرسون و فینکلستین
-Quinn Anderson& Finkelstein
، 2005). سرمایه سازمانی به منابع خاصی گفته می
شود که می
توانند دانش، مهارت و تخصص
های شخصی شده را به وسیله اعضای سازمان به تخصص سازمانی تبدیل و به طور متقابل منابع سازمانی را به اشتراک بگذارند(هایژیان و چوانمینگ
-Haijian
&
Chuanming
، 2009). سرمایه ساختاری شامل سخت
افزار، نرم
افزار، پایگاههای داده، ساختار سازمانی، حق انحصاری اختراع، علامت
های تجاری و دیگر قابلیت
های سازمانی به منظور پشتیبانی از بهره
وری می
باشد. به عبارتی دیگر سرمایه سازمانی شامل دانش نهادیه شده و تجربه کدبندی شده ای است که در داخل پایگاه
های داده، ساختارها،
ها و فرآیندهای سازمان می
باشد و مورد استفاده قرار می
گیرد(قلیچ لی و همکاران، 1388). شولتز و جوب
-Schulz & Jobe
(2001) بیان می
کنند که با ذخیره
سازی دانش شرکت
ها می
توانند ارتباط درون واحدی را تشویق کنند، تیم
های میان کارکردی ایجاد نمایند و زبان تخصصی را در میان دیگران توسعه دهند. سرمایه سازمانی یک تسهیل کننده بسیار مهم برای سرمیه اجتماعی است به این معنا که تمام فرصت
ها برای اشتراک
گذاری دانش می
تواند همکاری و تعامل میان افراد را بهبود بخشد و به شکل مثبت بر سرمایه اجتماعی اثر بگذارد.
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه ومبانی نظری تحقیق سرمایه سازمانی_1553671000_23803_3969_1344.zip0.04 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت