فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق جهت گیری هدف پیشرفت دارای 29 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
چارچوب نظری جهت گیری هدف پیشرفت:
الف: مفاهیم و تنوع جهت گیری های هدف
ب: مدل نیکولز(1984)
ت: مدل میس و همکاران (1988)
ث: مدل دوک (1999)
جدول (1-1) مدل جهت گیری هدف دوک (1999، به نقل از پنتریچ و شانک ،2002)
ج: مدل اسکالویک (1997)
چ: مدل الیوت و همکاران (الیوت و چرچ،1997، الیوت و مک گریگور،2001)
شکل(5-1) چارچوب هدفی پیشرفت 2×2
ح: مدل مارش و همکاران (2000)
خ: روند تحول مدل های جهت گیری هدف
جدول (2-1) دو نوع جهت گیری هدف و شکل های گرایش و گریز این اهداف (گرفته شده از پنتریچ و شانک،2002)
د: جهت گیری یادگیری
ذ: جهت گیری عملکردی
1- جهت گیری عملکرد گرایشی
2: جهت گیری عملکرد گریزی
ر: بلاتکلیفی در جهت گیری هدف
پیشینه پژوهش
الف: کمال گرایی و جهت گیری هدف
ب: ارتباط بین سازه های روانشناختی و جهت گیری هدف:
منابع فارسی:
منابع لاتین:
چارچوب نظری
جهت گیری هدف پیشرفت:
بیش از دو دهه است که اکثر کارهای نظری و تجربی جهت گیری های انگیزشی
-Motivational orientation
بر انگیزش پیشرفت تمرکز یافته است. پیشینه پژوهش بر روی انگیزش پیشرفت در سال های اخیر به سمت چارچوب مفهومی گسترده تری برای سازماندهی مولفه های شناختی و عاطفی انگیزش جهت یافته است (ایمز،1992). تئوری جهت گیری هدف
.Goal orientation
از جمله نظریه های انگیزش پیشرفت و اهداف پیشرفت
.Achievement goals
آمده است یا جهت گیری های دو بخشی
.Dichotomous
هستند و یا بصورت سه بخشی
. .Trichotomous
مطرح شده است. خاستگاه جهت گیری های انگیزشی به میزان زیادی برخاسته از کارهای دینر و دوک
. Diener & Dweck
(1978، 1980)، ایمز و آرچر
...
پیشینه ومبانی نظری تحقیق جهت گیری هدف پیشرفت_1553606616_23759_3969_1045.zip0.10 MB |