فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه تحقیق روش يادگيري در حد تسلط دارای 20 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
روش يادگيري در حد تسلط:
مفهوم تسلط:
مراحل روش يادگيري در حد تسلط:
محاسن روش تدریس یادگیری در حد تسلط:
محدوديتها:
یادگیری تا حد تسلط (انفرادی)
روش آموزش برای یادگیری
مراحل آموزش برای یادگیری در حد تسلط
نتایج پژوهش ها و و نظرهای موافق و مخالف درباره ی آموزش برای یادگیری در حد تسلط:
روش تدریس یادگری در حد تسلط
مراحل اجرای روش تدریس یادگیری در حد تسلط
مرحله نخست: آماده سازی درس
مرحله دوم: ارئه درس:
مرحله سوم :تمرین منظم:
مرحله چهارم:تمرین هدایت شده
مرحله پنجم:تمرین مستقل
ب: سوابق پژوهشی (پیشینه داخلی و خارجی)
پیشینه تحقیق
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
پیشینه خارجی
تحقیقات انجام شده در خارج کشور
منابع فارسی
منابع غیرفارسی:
روش يادگيري در حد تسلط:
اين روش ابتدا در مدل يادگيري جان كارول (1963) ارائه شده و بعدها به وسيله بلوم (1968) گسترش يافت. نرخي زيربنايي روش يادگيري در حد تسلط اين است كه اگر شرايط مناسب آموزش مزاحم شوند و زمان كافي در نظر گرفته شود، هم يا تقريباً هم يادگيرندگان مي توانند هم يا تقريباً هم مدل سازي آموزش يك درس بياموزند، يعني برآنها تسلط يابند (بلد)، 1982، ترجمه سين، 1363 با گاسكي ويگلش، 1968.
بر اساس اين نظريه، يادگيري آموزشگاهي مبتني بر زمان است . يعني هر چيز زمان يادگيري بيشتر باشد مقدار يادگيري نيز بيشتر خواهد بود:
مفهوم تسلط:
...
پیشینه تحقیق روش يادگيري در حد تسلط_1553588485_23699_3969_1375.zip0.03 MB |