خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی سرمایه فکری و بازارگرایی (فصل دوم)

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی سرمایه فکری و بازارگرایی (فصل دوم)

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات نظری و سوابق پژوهشی سرمایه فکری و بازارگرایی (فصل دوم) دارای 54 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


1-2- مقدمه
.....................................................................................................................................................................
8
بخش اول ادبیات مرتبط با بازارگرایی
..............................................................................................................................
8
2-2-مروری بربازارگرایی
...............................................................................................................................................
8
3-2 دیدگاه تصمیم گیری از نظر شاپیرو- 1998
............................................................................................................10
4-2- دیدگاه هوشمندی بازاراز نظر کوهلی وجاورسکی 1990
.....................................................................................
11
5-2-دیدگاه فرهنگی از نظر نارور واسلیتر 1910
............................................................................................................
13
6-2- دیدگاه کانون استراتژیک ازنظر روکرت-1992
....................................................................................................
14
7-2-دیدگاه مشتری گرایی از نظر دشپند وهمکاران 1993
.............................................................................................15
8-2- رویکرد فرهنگ سازمان لایه از دیدگاه هامبورگ

و پفلسر-2000
............................................................................19
9-2- مروری بر مدل های بازارگرایی
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی سرمایه فکری و بازارگرایی (فصل دوم)_1553585276_23613_3969_1666.zip0.53 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت