فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2) دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-1-
مقدمه
................................................................................................................
35
2-2-
پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری
......................................................
36
2-2-1- پیش از مرحله تجارت الکترونیک
...................................................................
36
2-2-2- دوره پیش از کسب و کار الکترونیک
..............................................................
36
2-2-3- مرحله رشد کسب و کار الکترونیک
................................................................
37
2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و دیدگاههای دانشمندان
.....................................
37
2-4- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
.....................................................................
39
2-5- چرخه حیات مشتری (مدیریت ارتباط با مشتری)
................................................
40
2-6- اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن
.....................................................
42
2-7-
تأثیر نظام مدیریت ارتباط با مشتری بر ساختار سازمان
.........................................
43
2-8- ویژگی
های یک
CRM
خوب
............................................................................
...
مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)_1553762593_23982_3969_1232.zip0.11 MB |