خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)

مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم) دارای 30 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


بخش چهارم: رفتار شهروندی سازمانی
2-17) مفهوم رفتار شهروندی ..........................................................................................................................................................
2-18) رویکردهای موجود در تعاریف .............................................................................................................................................
رفتارهای در نقش و فرانقش ................................................................................................................................................
تمام رفتارهای مثبت در داخل سازمان...............................................................................................................................
2-19) ابعاد رفتار شهروندی سازمانی ...............................................................................................................................................
2-19-1) ابعاد رفتار شهروندی گراهام ...........................................................................................................................................
2-19-2) ابعاد رفتار شهروندی ارگان ...............................................................................................................................................
2-19-3) ابعاد رفتار شهروندی پادساکف ........................................................................................................................................
2-19-4) ابعاد رفتار شهروندی بولینو و همکاران ..........................................................................................................................
2-19-5) ابعاد رفتار شهروندی بورمن و همکاران .........................................................................................................................
2-19-6) ابعاد رفتار شهروندی فارح و همکاران ............................................................................................................................
2-19-7) ابعاد رفتار شهروندی اسپکتور و فوکس .........................................................................................................................
2-19-8) ابعاد رفتار شهروندی بورمن و کلمن .............................................................................................................................
2-20) عوامل تأثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی ..................................................................................................................
2-21) پیامدها و نتایج رفتار شهروندی سازمانی ..........................................................................................................................
2-22) سیاست های تشویقی رفتار شهروندی .............................................................................................................................
2-23) پیشینه تحقیق ......................................................................................................................................................................
الف) مطالعات انجام شده در داخل کشور .......................................................................................................................................
ب) مطالعات انجام شده در خارج از کشور .....................................................................................................................................
2-17) مفهوم رفتار شهروندی:
واژه رفتار شهروندی سازمانی اولین بار به وسیله بتمن و ارگان

Bateman,T,and D Organ
(1983) مطرح گردید، ولی این مفهوم از نوشته های بارنارد (1938) در مورد تمایل به همکاری و مطالعات کتز و کان

Katz,D.,and R.L.Kahn
(1964 و 1966) در مورد عملکرد و رفتارهای خودجوش

Spontaneous behaviours
و فراتر از انتظارات نقش

Extra-role behaviour
ناشی شده است. اصطلاحاتی که در دهه های اخیر برای تشریح چنین رفتار هایی به کار برده شده است عبارت است از: رفتار پیش اجتماعی

Pro-social behaviour
، رفتار فرانقشی و خودجوشی سازمانی و عملکرد زمینه ای

Contextual performance
. هر چند هر کدام از این مفاهیم خاستگاه متفاوتی داشته اند، ولی به طور کلی به مفهوم یکسانی اشاره دارند و آن رفتارشهروندی سازمانی است و منظور آن دسته از فعالیت های مرتبط با نقش افراد در سازمان است که فراتر از انتظارات وظیفه و شرح شغل

Job description
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)_1553769434_24101_3969_1207.zip0.07 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت