فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) دارای 64 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-1) رضایت مشتری
14
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري
16
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني
19
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري
20
2-1-4) ارتباط رضايت
و
وفاداري مشتری
22
2-2)اهمیت رضایت مشتری
24
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری
25
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری
29
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی
29
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا
30
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا
31
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس
32
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی
33
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ
34
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری
35
2-2) تعهد درک شده کارکنان
38
2-2-1) تعاریف تعهد
41
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی
41
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی
43
...
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)_1553770952_24159_3969_1770.zip0.18 MB |