خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی تکثر رسانه ها و رادیو تلویزیون اسلامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی تکثر رسانه ها و رادیو تلویزیون اسلامی (فصل دوم)

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی تکثر رسانه ها و رادیو تلویزیون اسلامی (فصل دوم) دارای 94 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


1-2- مقدمه
20
1-2-2- مبانی نظام متکثر رسانه ای در اسلام
21
2-2-2- مبانی نظام متکثر رسانه ای در نظریه انقلاب اسلامی
25
3-2- تکثر رسانه ای از منظر منافع و امنیت ملی
27
4-2- ریشه های تکثر در تحولات جهانی رسانه
32
5-2- حمایت نهادهای بین المللی ازتکثر و استقلال رسانه

ها
36
6-2- بررسی جایگاه وعملکرد سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
38
1-6-2- بررسی جایگاه صداوسیما در قوانین کشور
39
2-6-2- تطبیق قانون اساسی و اساسنامه صداوسیما با نظام های رسانه ای
42
3-6-2- بررسی عملکرد سازمان صداوسیما
43
4-6-2- سازمان صدا و سيما و كاركردهاي رسانه‌اي
52
1-7-2- سابقه تلویزیون خصوصی قبل از انقلاب
65
2-7-2- سابقه تلویزیون خصوصی بعداز انقلاب
65
3-7-2- علل مخالفت با تلویزیون خصوصی وموانع آن
67
8-2- تئوریهای تکثر وانحصار در نظام رسانه ای
72
2-8-2- نظریه پردازی درباره نظام رسانهها
74
9-2- نظامهای رایج رادیو- تلویزیونی در جهان
74
1-9-2- رادیو تلویزیون خدمت عمومی
75
10-2- سیاست انحصار زدایی در صنعت رادیو تلویزیون
77
1-10-2 - تعریف خصوصیسازی و انحصار زدایی
77
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی تکثر رسانه ها و رادیو تلویزیون اسلامی (فصل دوم)_1553770892_24157_3969_1210.zip0.93 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت