خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک دارای 38 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


2-1- مقدمه
...............................................................................................................................................................20
2-2-

تجارت الکترونیک
..........................................................................................................................................20
2-2-1- تعریف تجارت الکترونیک
..........................................................................................................20
2-2-2-مدل های تجارت الکترونیک
.....................................................................................................
..22
2-2-3-نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان
.................................................................................
.23
2-3-بلوغ الکترونیک.................................................................................................................................25
2-3-1- تعریف بلوغ الکترونیک
.........................................................................................25
2-3-2-روش شناسی آمادگی الکترونیکی......................................................................................
26
2- 4-مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین..................................................
29
2-4-1-مدل های نظری
............................................................................................................................ ..29
2-4-1-1- مدل کا پی ام جی
........................................................................................................29
2-4-1- 2-مدل شرکت مشاوره امیساری......................................................................................
30
2-4-1- 3-مدل لوی و پاول...........................................................................................................
30
2-4-1- 4-مدل شورای بهره وری هنک کنگ..............................................................................
31
2-4-1- 5-مدل مارتین و ماتلای.................................................................................................
31
2-4-1-6- مدل کوپر و برگس.......................................................................................................
32
2 -4-1-7-مدل کاندال..............................................................................................................................
32
2-4-1-8-مدل گروه گارتنر...........................................................................................................
33
2-4-1-9-مدل میسرا و دینگرا
.....................................................................................................34
2-4-1- 10-مدل دلویت و تاچ.....................................................................................................
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک_1553770495_24143_3969_1147.zip0.13 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت