خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی

مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی دارای 72 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
................................ ................................ ................................ ................ - 9 1 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
................................ ................................ ........ - - -9 1 9 چرا مدیریت سود انجام می شود؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
................................ ........................... - - -9 1 3 هدف از حسابداری بر مبنای تعهدی چیست؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
................................ ................................ ......................... - - -9 1 4 تعریف مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
................................ ................................ ........................... - - -9 1 5 انواع مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
................................ ................................ ............ - - -9 1 6 مدیریت سود و انگیزه های آن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
................................ ................................ . - - -9 1 7 روش ها یا ابزارهای هموارسازی سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
................................ ............................... - - -9 1 8 قربانیان مدیریت سود، چه کسانی هستند؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
................................ ............... - - -9 1 2 تأثیر هموارسازی سود بر سود هر سهم و بازار سهام . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
................................ ......................... - - -9 1 19 نوع مؤسسه حسابرسی کننده و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
................................ ................................ ... - - -9 1 11 عدم تقارن اطلاعاتی و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
................................ ................................ ............................ - - -9 1 19 حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
................................ ................................ .................. - - -9 1 13 تعریف حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
فهرست مطالب
عنوان صفحه
ط
................................ ................................ ........... - - -9 1 14 دلایل اهمیت حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
................................ ................................ ................... - - -9 1 15 اهداف حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
................................ ................................ .............. - - -9 1 16 طبقه بندی حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
................................ ................................ ..... - - -9 1 17 بازیگران عرصه حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
................................ ................................ .......................... - - - -9 1 17 1 هیلت مدیره ها . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
................................ ................................ ..... - - - -9 1 17 9 مدیرعامل و تیم اجرایی شرکت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
................................ ................................ ............................... - - - -9 1 17 3 سهامداران . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
................................ ................................ ... - - - -9 1 17 4 مشتریان داخلی و خارجی شرکت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
................................ .. - - - -9 1 17 5 قانون گذاران و سایر نهادهای مرتبط با کسب و کار شرکت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
................................ ................................ ......... - - -9 1 18 روند تغییرات نقش هیلت مدیره . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
................................ ..................... - - -9 1 12 تفایک وظایف رییر هیلت مدیره و مدیرعامل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
................................ ..... - - -9 1 99 نقش مدیران غیر موظف )غیر اجرایی( در حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
................................ .................... - - - -9 سهامداران نهادی کوتاه مدت و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38 1 91 1
................................ ........................ - - - -9 1 91 9 سهامداران نهادی بلندمدت و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
................................ ......... - - -9 1 99 حاکمیت شرکتی، گزارشگری مالی و پاداش های مدیران . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
................................ ................................ .. - - -9 1 93 دلایل نیاز به قوانین حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
................................ ................................ ..... - - -9 1 94 مالایت پراکنده و حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
................................ ................. - - -9 1 95 شناخت نقش حسابرسی در فرایند حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
................................ ............................ - - -9 1 96 نقش حرفه حسابداری در حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
................................ .................. - - -9 1 97 کنترل حسابداری ساختگی توسط حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
................................ ................................ ..... - - -9 1 98 حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
................................ .............................. - - -9 1 92 عدم تقارن اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
................................ .............. - - -9 1 39 رابطه بین ویژگی های حاکمیت شرکتی و سطح افشا . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
.......................... - - -9 1 31 اقتصاد سیاسی حاکمیت شرکتی بانک ها درکشورهای درحال توسعه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
................................ ................................ ................ - - -9 1 39 حاکمیت شرکتی و مالیات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
................................ ................................ ..... - - -9 1 33 گزارش حسابرسی و مدیریت سود . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
فهرست مطالب
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی_1553764182_24056_3969_1425.zip0.15 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت