خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

مبانی نظری رهبری خدمتگزار

مبانی نظری رهبری خدمتگزار

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری رهبری خدمتگزار دارای 46 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


رهبری خدمتگزار
مقدمه
2-۱-۲: تئوري رهبري خدمتگزار
• گوش دادن
• همدلي
• شفا بخشي
• آگاهي
• متقاعد سازي
• مفهوم سازي
• آينده نگري
• خادميت و سرپرستي
• تعهد به رشد افراد
• ايجاد گروه
• ارتباطات
• امين بودن و يكپارچگي
• اعتبار
• قابليت و شايستگي
• الگوسازي
• در معرض ديد بودن
• پيشقدمي
• نفوذ
• قدرداني از ديگران
• تشويق و روحيه بخشي
• ياددادن و آموزش
• تفويض اختيار
۳-۱-۲: تكامل رهبري خدمتگزار
۴-۱-۲: اهميت رهبري خدمتگزار
۱-۴-۱-۲: فلسفه گرين ليف
2-۴-۱-2: گرين ليف و مك گريگور
۵-۱-۲: رهبري تحول آفرين
۱-۵-۱-۲: ويژگي هاي رهبري تحول آفرين
۶-۱-۲: مديريت بر مبناي استثناء
۷-۱-۲: رهبري بي تفاوت
۸-۱-۲: رهبري تبادلي:
۹-۱-۲: تئوري رهبري خدمتگزار پترسون
۴-۲: پیشینه تحقیق
۱-۴-۲: تحقيقات انجام گرفته در رابطه با رهبري خدمتگزار در خارج از كشور را مي توان به دو دسته كلي تقسيم نمود:
۲-4-2: تحقیقات انجام گرفته در رابطه با رهبری خدمتگزار در داخل کشور را می توان به شرح زیر مورد بررسی قرار داد:
الف. منابع فارسی
ب. منابع لاتین
رهبری خدمتگزار
مقدمه
تحقيق و پژوهش در زمينه رهبری، موضوعي جالب توجه برای تئوريسين ها و محققين در دوره های طولاني و نسل های گذشته بوده و همواره نيز سعي كرده اند ايده ها و نظريات خود را در اين زمينه ارائه كنند. محققين اوليه درسال های 1900 تا 1950 همواره سعي داشته اند كه بين ويژگي های رهبران و زيردستان تمايز قائل شوند. زماني كه دريافتند كه يك تركيب ثابت از ويژگي ها، كه بتوان آن ها را به شكلي جامع مورد پذيرش قرار داد وجود ندارد، آن ها شروع به بررسي تأثير شرايط بر رفتار و مهارت های مورد نياز برای رهبران پرداختند. مطالعاتي كه درسال های 1970 تا 1980 انجام شد، سعي داشت كه بين رهبران مؤثر و كارا تمايز قائل شود. آن ها بر

...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری رهبری خدمتگزار_1553763873_24040_3969_1011.zip0.09 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت