خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم پایان نامه)

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم پایان نامه)

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم پایان نامه) دارای 38 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


1-2 مقدمه
1-1-2 اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد
2-1-2 آشنایی با مفهوم ارزیابی عملکرد
3-1-2 مفهوم و ماهیت مدیریت عملکرد
4-1-2 هدف مدیریت عملکرد
5-1-2 مدیریت عملکرد به عنوان یک فرآیند
6-1-2 نحوه ارتباط بین مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد
7-1-2 معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان
8-1-2 اهداف، کاربردها و انواع ارزیابی عملکرد
الف) اهداف و کاربردها
ب) انواع ارزیابی
9-1-2 شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها
10-1-2 اصول ارزیابی عملکرد
الف) ارزیابی عملکرد نیاز به تطبیق شدن با استراتژی سازمان دارد.
ب) ارزیابی زیر واحدها باید به طور پیوسته در پهنه اندازه گیریهای سازمان انجام گیرد.
ج) روش ارزیابی الزام آور باشد.
د) ارزیابی باید روی عملکرد اثر گذار باشد.
ه) ارزیابی باید قابل اطمینان باشد.
11-1-2 روشهای ارزیابی عملکرد
12-1-2 فرآیند ارزیابی عملکرد
1-
تدوین شاخص ها
مخصوص:
قابل اندازه گیری:
قابل دستیابی:
واقع گرایانه :
چهارچوب زمانی :
بانک اطلاعاتی :
2-
تعیین وزن شاخص ها و اهمیت آنها
3-استاندارد گذاری و تعیین وضعیت عملکرد مطلوب شاخص ها برای پایان دوره ارزیابی
4-سنجش و اندازه گیری و استخراج نتایج
13-1-2 مدل های ارزیابی عملکرد
شکل شماره 2-1: عناصر کارت امتیازی متوازن
14-1-2 مزایای ارزیابی عملکرد سازمان
15-1-2 سیر تکاملی مدلهای سرآمدی کسب و کار و جوایز کیفیت
16-1-2 بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی
EFQM
3-2 پیشینه تحقیق
1-3-2 تحقیقات داخلی
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم پایان نامه)_1553760273_23889_3969_1132.zip0.10 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت