خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

پیشینه ومبانی نظری تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری

پیشینه ومبانی نظری تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری دارای 32 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فرهنگ کیفیت محور
و نوآوری
مفهوم وتعاریف كیفیت
2-1-2- مدیریت کیفیت
تاریخچه کیفیت
2-1-4- اهمیت افزایش کیفیت
2-1-5 فرهنگ کیفیت
2-1-6- مؤلفه هاي فرهنگ كيفيت
2-1-7- چالشها و چگونگي اشاعه فرهنگ كيفيت در دانشگاه
2-1-8-چرا فرهنگ کیفیت مهم است
2-1-9-ایجاد فرهنگ کیفیت
2-1-2- ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر
2-1-2-1- تعریف نگرش
2-1-2-2- مدیریت تغییر
2-1-2-3- انواع تغییر
2-1-2-4-ایجاد نگرش های مثبت در کارکنان
2-1-2-5-تقسیم¬بندی نگرش
2-1-2-6- ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر از منظرهای مختلف
2-1-3- نوآوری
2-1-3-1- تعاریف نوآوری
2-1-3-2- انواع نوآوری سازمانی
2-1-3-3- نظام نوآوری
2-1-3-4- اهداف نظام نوآوری
2-1-3-5- اهمیت و ضرورت خلاقیت و نوآوری در سازمانها:
2-1-3-6-تفاوت تغییر و نوآوری
2-1-4- بهبود مستمر کیفیت
2-1-4-1- نگاهی به مفهوم کیفیت:
2-1-4-2- تعریف بهبود مستمر کیفیت
2-3- پیشینه تحقیق
منابع فارسی :
منابع لاتین:
مفهوم وتعاریف كیفیت
کیفیت، واژه رایج و آشنایی است که از مفهوم و نحوه کاربرد آن تفاسیر گوناگونی به عمل آمده است . اما وجه مشترک تمام تعاریف سازگار کالا یا خدمات با انتظارات و نیاز های مشتریان است به عبارت دیگر کیفیت وقتی به دست می آید که تولید خدمت، انتظارات مشتری( اعم از داخلی و خارجی ) را برآورد سازد. کیفیت از مشتری شروع می شود و هر گونه توجه یا خدمت،بدون توجه مشتری الزاماً کیفیت را به دنبال ندارد . بنابراین

باید نظر مشتریان را جویا و از نیاز های آنان به خوبی آگاه شد وتولید یا خدمات را منطبق با آن

نیاز ها ارائه کرد.انسان در زمانی که سعی در تولید کالا یا ارائه خدمات نمود به موضوع کیفیت توجه ویژه ای معطوف داشته است شاید یکی از دلایل مهم توسعه تکنولوژی و صنعت بر مبنای این اصل استوار می باشد که انسان هیچ گاه از وضع موجود راضی نبوده و همواره سعی در بهبود وضعیت موجود داشته است.
به طور کلی تعاریف متعدد و گوناگونی در مورد کیفیت ارائه شده است که عبارتند از:
کیفیت به عنوان درجه ای که یک محصول با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد تعریف شده است (روستا و دیگران، ١٣٨٥،٢٢٢ )
.
کیفیت توسط مشتری تعیین می شود، نه توسط تولید کننده. به عبارت دقیق تر، کیفیت مجموعه ای ازخصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات و رضایت مصرف کننده را تأمین می کند.
جامعۀ کنترل کیفیت آمریکا واژۀ کیفیت را به صورت زیر تعریف کرده است: "مجموعۀ ویژگی ھا وخصوصیات یک قلم کالا یا یک نوع خدمت که بتواند نیازھای آشکار و پنهان خریدار را تأمین نماید(کاتلر و آرمسترانگ
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه ومبانی نظری تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری_1553671274_23815_3969_1880.zip0.20 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت