خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
قیمت : 17,000 تومان
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
تحقیق بازاريابي بانكي در ايران و ويژگيهاي خدمات بانكي
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق سازمان تجارت جهاني
تحقیق سازمان تجارت جهاني
قیمت : 20,000 تومان
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
تحقیق معنا ومفهوم ونظریه های بيمه
قیمت : 20,000 تومان

پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت

پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت دارای 0 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


تاریخچه کیفیت
2-1-2 مفاهيم و تعاريف كيفيت :
2-1-3 کیفیت :
2-1-4 مدیریت كيفيت چيست؟
مديريت كيفيت :
مدیریت کیفیت از چهار بخش یا رکن اصلی تشکیل شده است که عبارتند از :
2-1-5 سیستم های مدیریت کیفیت :
2-2 اهداف مديريت كيفيت :
2-2-1 اهداف کیفیت از دیدگاه استانداردهای مدیریت کیفیت:
ISO 9001: 2008
ISO 9004: 2000
2-2-2 هدف‌ و دامنه‌ كاربرد در سیستم مدیریت کیفیت:
2-4 الزامات سيستم مديريت کيفيت بر اساس استاندارد 9001:2008
ISO
:
2-5 رويكرد سيستم‌هاي‌مديريت‌كيفيت‌ :
2-6 اصول‌ مديريت‌كيفيت‌ :
2-7 مزایای استانداردهای ایزو:
2-7-1 مزایای مستقیم
2-7-2 مزایای غیرمستقیم
2-8 فرآیندها براساس استاندارد
ISO 9001
به 4 دسته اصلی تقسیم میشوند :
2-9 نگرش فرآیندی چه کمکی به سازمان می کند ؟
2-10 انتظاراتی که استانداردهای مدیریت کیفیت از سازمانها دارند :
2-11 مستندسازی :
2-12 ده گام ساده برای ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت
ISO
:
2-12-1 خود ارزيابي‌
2-12-2 بهبود مستمر
2-13 دستاوردهای حاصله از اجرای سیستم های مدیریت کیفیت¬¬ :
2-14 آسیب ها و مشکلات استقرار سیستم مدیریت کیفیت:
ب) پس از استقرار
2-14-1 موانع موفقيت مديريت كيفيت :
2-15 ساختار عمومی مدیریت کیفیت:
2-33 پیشینه تحقیق
فهرست منابع و ماخذ :
تاریخچه کیفیت :

بحث كیفیت و قدمت آن برمی‌گردد به حدود صد و یا شاید هزاران سال پیش یعنی از زمانی كه تجارت به جایی رسده بود كه تجار سعی بر این داشتند كه مازاد محصول خود را به نوعی تغییر دهند كه هم سفارش بیشتری دریافت كنند و هم چیزی به عنوان مازاد باقی نماند. كیفیت تمركزی خاص بر روی سلامت محصول دارد نه نوع آن
.
هزاران سال قبل از میلاد در مصر باستان كتابی وجود داشت به نام كتاب مرگ كه می‌شود آن را به عنوان اولین مدرك سیستم كیفیت بر روی زمین نام نهاد
.
در این كتاب شرح كاملی از روند آماده سازی اجساد برای حیات پس از مرگ وجود دارد
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت_1553606137_23745_3969_1663.zip0.09 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت